.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش خاتمی به کاندیداتوری کروبی

سيد محمد خاتمي ،رييس جمهور سابق کشورمان در اولين اظهار نظر رسمي پس از اعلام کانديداتوري مهدي کروبي از سوي حزب اعتماد ملي گفت:معتقدم پيش از اينکه بگوئيم چه کسي بيايد؛ بايد از آن صحبت کرد که چگونه بايد آمد؟

به گزارش روابط عمومي بنياد باران؛ سيد محمد خاتمي طي سخناني درديدار با جمعي از نمايندگان اصناف ضمن اعلام اين مطلب افزود:انتخابات بسيار مهم است .طبيعي است بايد برنامه اي باشد که مشخص کند چه کاربايد انجام شودو اين برنامه بايد منطبق بر شرايط موجود داخلي، منطقه اي، جهاني باشد ؛ما که در خلاء زندگي نمي کنيم ! با شعار هم نمي شود پيش رفت.

رييس بنياد باران تاکيد کرد:مي توان روي افراد به اين صورت فکر کرد که چه کساني اگر بيايند آن موانع ساختاري کمتر روبروي آن خواهد بود ؟ ولو اينکه آن فرد مطلوبيت ايده آل که اکثريت مي خواهند نداشته باشند و بتواند در مسير درست کار کند.

رييس بنياد باران در ادامه گفت: براي اينکه مملکت در مسير آرمانهاي انقلاب نظام و مردم باشد ودر جهت مصالح کشورصورت گيرد؛بايد همه جهات را ديد.

خاتمي افزود:برنامه بايد بر خواسته هاي جدي مردم منطبق باشد ؛نه اينکه بگوئيم مردم اين را مي خواهند، ولي مردم چيز ديگري بخواهندو نيز مسائل بايد با معيارهاي علمي، دقيق تبيين شده باشد.

خاتمي اظهار داشت:فکر مي کنيم اصلاح طلبان واقعي امرمبهمي ندارند که اگر در عرصه سياسي، اقتصادي، بين المللي بيايند چه کار خواهند کرد؛به خيلي چيزها معتقديم و سعي کرده ايم اينها بصورت برنامه باشد؛ از جمله برنامه چهارم که آن جور که بايد و شايد پيگيري نشد.

خاتمي افزود:معلوم است در عرصه سياست، روابط بين الملل، داخلي، فرهنگي، علمي و دانشگاهي، اقتصادي چه کارهايي ميشود کرد و چه کارهايي بايد کرد. البته به تناسب زمان و شرايط ممکن است بعضي محورها پررنگ تر باشد بعضي ها کمرنگ تر شود.

وي تصريح کرد:مهم اين است که چقدر مي توان اميدوار بود آن برنامه ها پياده شود. دولت در يک مجموعه کار مي کند دولت که فعال مايشاء نيست که هر کاري مي خواهد انجام دهد !

سيد محمد خاتمي تاکيد کرد:بارزترين مشخصه نظام ما بعنوان ايراني و کسي که انقلابمان رنگ و بوي ديني داشته و مردم به آن و به قانون اساسي راي داده اند.مبناي اين نظام بايد راستي و صداقت باشدزيرا يکي از خصوصيات ايراني صداقت ؛راستي ،حق خواهي و حق پرستي است و اينکه مهمترين تکيه اديان روي حق و صدق بوده است ؛اسلام هم بطور خاص روي راستي و درست عمل کردن تکيه کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 شهريور 1387
اصلاح طلبان مجلس ششم بیشترین آسیب را از شخص کروبی دیدند که از خیلی از جناح راستها شدیدتر برخورد می کرد ......
رضايي حسين 11 شهريور 1387
من يك اصولگراهستم ولي خداييش كروبي براي اصلاح طلبان آسيب جدي است بالاخره يك پستي به اون بدن تاشايدقانع بشه
نا شناس 12 شهريور 1387
با حمايت آقاي خاتمي بنظر ميرسد آقاي كروبي بهترين گزينه براي اداره كشور در موقعيت كنوني است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.